Året som gått

Januari
  • Hade min första designtävling
  • Grannhuset brann ner & jag fick en halvsidesbild i tidningen på händelsen
  • Jag fyllde 21 år
  • Rörremonten startade
Februari
  • Flytt till Smedsby under remonten
  • Köpte ett macroobjektiv
  • Började som PartyLite-konsulent
Mars
  • Bestämde preliminärt bröllopsdatum
  • Tung skolmånad
  • Pampas Nationaldag
April
  • 2 år som sambos
  • Gina Tricot & Plantagen öppnar
Maj
  • Var på min livs första massage
  • Moffa dog
  • 3 år som förlovade
  • Moffas begravning
Juni
  • Jobbade
  • Bodde på villan
Juli
  • Tar en smygtitt på lägenheten under rörremonten
  • Roadtrip till Särkänniemi som egentligen blev IKEA
  • Börjar renovera lägenheten
Augusti
  • Flyttar in igen!
  • Bestämde exakta bröllopsdatumet
September
  • Min J åkte till Holland en vecka på jobbresa
  • Min J fyllde 26 år
  • Hittar mitt område inom sjukvården
  • Lagar en tragus
Oktober
  • Bokar resan till Gran Canaria
  • Kör ett 12 dagars arbetspass
  • Åker på byggmässa
November
  • Firar 5 år med Min J
  • Köper brudklänning
December
  • Börjar med slutarbetet
  • Fixar jobb för hela julen & nyår
  • Åker på kärlekssemester till Gran Canaria
  • Firar jul med släkten
  • Firar nyår

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilket område inom sjukvården ska de bli nu då? :)

2010-01-02 @ 09:36:53
URL: http://www.aanxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback