Buzzador: Dansukker Gelésocker

Jag har haft möjlighet att testa Gelésockret från Dansukker via Buzzador den senaste månaden. Lite oturlig tidpunkt dock eftersom det varit en hel del annat på gång med jobbstart och flytt till huset. Har dock hunnit slänga ihop chokladkräm idag bara för att ha något att säga om produkten. Kort och gott tyckte jag det gick väldigt smidigt att få till det hela, enda knepiga var väl att veta mängden då jag använde det istället för potatismjöl.
Ska testa göra en rabarberpaj här nån dag också och se om sockret går bättre att använda än vad Maizena gjorde ifjol. Gott blev det men rabarberkrämen som skulle vara inuti blev alldeles för lös.
 
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. Jag tycker Buzzador är ett superbra sätt att få prova på nya saker. Om du också vill bli medlem kan du registrera dig här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback