Ny vecka

Hade storslagna planer för idag men efter att ha konstaterat vilket ursligt väder det var idag så rann all lust av mig på morgonen. Tog mig dock i kragen o när det var dags för E:s andra tupplur så drog jag på mig regnkläderna, packade ner ungen i vagnen o traska in till centrum. Hem kom vi en timme senare (relativt torra!) med två tavelramar, lite kantband (till vad får ni sen sen) och en korg åt E:s leksaker.
 
När jag väl skulle fotografera korgen så blev relutatet 2 foton på korgen o sådär 50 foton på pojken, bara för att han är ju så söt!
 
Hep hopp här går det med fart när man ska svänga. Blev nästan 360 grader på en gång, men armen bromsa så det blev "bara" 300 grader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback