Mammaledig

Idag inleder jag officiellt mammaledigheten. Det firades med att ligga på soffan största delen av dagen för att Turbo skulle få lugn o ro efter sitt veterinärbesök (öronspolning med tillhörande sövning). Utöver två inbokade rådgivningsbesök o två fotokurstillfällen så gapar min kalender helt tomt numera. Har några små syprojekt jag tänkt hinna med ännu innan Liten kommer + få ihopmonterat spjälsängen o bb-väskan packad men det är väl i princip allt. Eller ja, de sex fönsten i köket/vardagsrummet har jag tänkt få tvättade. Blir väl att ta ett per dag så har jag projekt en vecka framåt.
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du ska nog bara njut nu. Du behöver alla krafter sen när liten kommer. Ha det så bra och tack för att du hjälpt mig med bloggen. Kram Charlotte

2013-05-06 @ 08:05:11
URL: http://chaste.blogg.se
Postat av: Sofie

Mysigt :) så fina bilder!

Svar: Tack :)
Niini

2013-05-18 @ 10:27:20
URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback