Klädkris

Vi ska på 30-årsfest senare idag och jag har sedan länge (nåja en vecka bakåt) bestämt vad jag ska ha på mig. Jeans, hellånga svarta jeans.. Kommer dö av värmeslag så nu har jag en smula kris. Funderar om jag trots allt ska behöva bege mig in till stan o se vad jag kan hitta (till en billig peng). Inte lätt att vara höggravid denna tid på året, känns bortkastat att köpa sommarkläder för så kort tid men samtidigt vill man inte direkt springa omkring i jeans när det är +20 i skuggan redan.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Had samma dilemma när jag vänta Theodor. Han var beräknad till 16/5 men kom först 1/6 så hann med några värmeböljor. Körde med vanliga shorts med hårsnodd;)

Svar: Ja om man sku kona de, men mina shorts går int över höfterna helst :PO nog säger jag då de, man sku nästan kona gråt när man ser utbudet av mammakläder i dehe stan. Hitta noll o ingenting! Får väl far i bikini, för de går på mej ;)
Niini

2013-05-18 @ 10:51:27
URL: http://junimamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback