Buzzador: Veet

Som jag skrev tidigare så blev jag antagen till Veet-kampanjen o idag kom paketet så nu gäller det bara att ta mod till sig o testa. Har aldrig testat att vaxa förr, bara hört skräckhistorierna om hur ont det gör.. Bara vinterpälsen hålls borta lite längre än med rakning så är det fullt godkänt för mig. Återkommer med den saken!
 
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. Jag tycker Buzzador är ett superbra sätt att få prova på nya saker. Om du också vill bli medlem kan du registrera dig här!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Spännande! Ser fram emot din recension sen. :)

2013-05-12 @ 19:28:52
URL: http://dottir.webblogg.se
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Jag fick också hem från Veet men jag blev ganska besviken, jag tror att jag ska be min kille hjälpa mig nästa gång för det verkar inte som att jag har rätta "knycken"

Svar: Kan tänka mig att det skulle vara enklare om man inte hade magen ivägen också :) Benen tyckte jag gick rätt bra men under armarna... Kom inte ett stå!
Niini

2013-05-25 @ 21:43:20
URL: http://annaisabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback