Utmanad!

 
Fick en utmaning av Josefin :)
 
Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.
 
1. Vilka länder har du besökt?
Får väl ta o räkna bort alla de otaliga som man bara stått på flygfältet vid ;) Så.. Sverige, Malta, Danmark, Förenade arabemiraten, Maldiverna, Italien och Frankrike. Hoppas inte jag glömde nåt land nu då.
 
2. Vilken är din favoritfärg?
Rosa, mamma tror det är för att jag sällan hade rosa som liten.
 
3. Hur många barn vill du ha?
Två
 
4. Vad har du för sommarplaner?
Största delen av sommaren kommer väl nog att gå ut på att komma underfund med Liten och livet som mamma. Utöver det ska vi väl hinna fara till villan ett varv eller två också.
 
5. Vilken bok läste du senast?
Längesen jag läste nån bok nu.. Men högst troligt nån chicklit av nåt slag.
 
 
Mina frågor blir följande:
1. Vad är ditt bästa loppisfynd?
2. Vad är din högsta dröm?
3. Vad skulle du inte kunna leva utan?
4. Bästa årstiden och varför?
5. Vad är det värsta du vet?
 
Och de utmanade är
Anka
Pia
Ammi
Daniela
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback