En månad

 
 
Igår blev lilleman en månad, har gått himla fort måste jag säga! I den här farten har vi snart en motsträvig tonåring ;) Det är mycket som hänt också. Nattsömnen är ungefär som tidigare med ett länge pass först o sen några kortare. Dagtid är det länge vakna pass o fullt upp med att titta omkring sig har han. Första leendet kom natten till tisdagen, fast då var jag osäker om det bara var jag som inbillade mig halvt i sömnen. De senaste dagarna har det dock kommit fler o igår var det flera smile på kvällen. Fick ett megaleende inatt också. Sen har han även börjat "prata" mer o mer och mobilen ovanför skötbordet är numera jätteintressant!
 
Borde börja ta o fylla i boken jag köpte åt honom också innan jag glömmer allt!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj vad snabbt tiden går. Redan en hel månad gammal! Känns nog som väldigt nyligen jag frågade av Robin varje dag om Jonas varit på jobb;)

2013-07-20 @ 15:51:42
URL: http://junimamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback