Bara kvällar o ledighet

Att vara gravid kan få en människa till de mest osannolika saker. Som ett exempel kan vi ta mig, som mer än gärna ligger o trynar i sängen till 11-12 på mina lediga dagar eller när jag har kvällsskifte i jobbet. Har aldrig haft problem att somna om efter att maken sagt hejdå o åkt till jobbet.
De senaste två veckorna har jag kunnat halvsova från o till i ca 30 min efter att han åkt för att sen glatt stiga upp 8-9-tiden, oberoende om jag gått o lagt mig 22 eller 01 kvällen före. Samma gäller även om maken är ledig, jag vaknar jättetidigt. Inget illa med det förståss, får massor gjort innan det ens är eftermiddag. Kanske hjälper mig lite på traven att komma upp kl. 6 nästa fredag (1.2) också, då jag har första morgonskiftet sen 20.1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback