Blä för fredag!

 
 
TGIF, vad är det?
 
  • Smått kaos på jobbet - blev en smula övetid och övertrött hjärna.
  • Nån dåre som inbillat sig att en telefonkatalog ska rymmas in i brevinkastet, vilket den inte gjorde. Inte ens med det våld som troligen använts för att få den att sitta fast som den gjorde..
  • Dårar på stan. När jag väl kommer innan för dörren meddelar posten per sms att mitt Bubbleroom-paket anlänt, 10 minuter tidigare gick jag utanför posten.
 
 
Tur som f*n att jag i alla fall har min nya leksak samt en ledig helg framför mig. Dessutom firas det 8 år tillsammans med maken imorgon

Kommentarer
Postat av: Annika

sv. Sku no kunna far, sku måsta hitt på nå kul ställ bara :)

2012-12-12 @ 20:43:48
URL: http://www.livetibondstuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback