Wasa by Night 2011

Kort summering av gårdagen. Vi startade kl 16 efter att ha mött upp A vid H&M. Två stämplar o sen mat vartefter resterande stämplar kom i ganska maklig takt. Kl. 17.30 borde vi ha fått våra tröjor om jag inte minns fel. Det var även på sista stället vi behövde visa id första gången. Vi hade nästan börjat tro vi var gamla så ni må tro att bartendrarna skrattade när vi utbrast "Äntligen!"

Hur som haver, satt en stund o funderade om vi skulle ta oss an en till tröja. Eftersom K skulle dyka upp o joina oss så småningom så tog vi Dallaslimousinen o startade på ett nytt stämpelkort. Efter en tredje tröja för Min J o mig bar det av hemåt. Idag har det bara varit slapp på schemat även om formen varit över förväntan bra!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker 1,5 h var jäkligt snabbt! Sto ni på benen nå mer då? :D Och vad sku måltiden ha varit då ifall dedär va maklig takt?

2011-09-23 @ 13:40:21
Postat av: Nina

Sara - Oja, vi satt en godan stund på sista ställe o Annika drack ASTERIX! Sen fortsatt vi, o på benen hölls vi heela kvällen :) Tilläggas så åt vi ju faktiskt i ca 20 min också. Passlig takt kan man väl kall de ;) Snabb takt e en tröja på < 30 min!

2011-09-23 @ 20:45:35
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback