Award

Vickan är den skyldiga till detta ;)

 

När man tagit emot denna Award ska man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggare.

 

1. Varför började du blogga?

Oj, inte den blekaste aning. Började blogga på bloggen.fi 2006, antagligen för att jag ville skriva av mig nån annanstans än på olika forum.

 

2. Vilka bloggar följer du?

Följer mest vänner o bekanta samt några bröllopsbloggar.

ö

3. Favoritfärger?

Rosa.

 

4. Favoritfilm?

Hmm.. har nog ingen direkt favorit, men romantiska komedier går väl så gott som alltid ner.

 

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?

Englad - skulle gärna uppleva London.
Malta - Har varit där en gång o man kan inte annat än älska det landet.

 

De fem jag nu ger vidare Awarden till är:

Annika
Ammi
Pia
Daniela
Sara


Kommentarer
Postat av: Vickan

Sv: Ja, säg inte annat ! Men det är ju kul och man umgås så :p haha, det är då det blir fullt med folk överallt ! ;)

2011-09-21 @ 14:33:09
URL: http://sipulii.papper.fi
Postat av: mysanlover

Saakeli, det var jag som va Sara ;) En orsak att blogga då alltså!

2011-09-21 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback