Min möhippa

Min möhippa kom på valborg. Lite misstänksam var jag nog då mamma ville ha med mig på stan för o söka kläder åt bröderna att ha på bröllopet. Hur som helst, när jag steg ur bilen möttes jag av 5 glada vänner. På med ögonbindeln, trängde in oss i J:s lilla bil o sen irrade vi runt en stund på stadens gator. Lite skumppa o ombyte bar det av till torget för o hoppa hopprep. Sen delades ett uppdrag ut efter det andra, det var ett flertal! Bl.a. söka män som hade något gemensamt med Min J, gå in i en av sexshoparna o ställa några frågor (tjejen där var verkligen hjälpsam o glad) samt klassikern att sälja olika saker (ex. banan, spik, kondomer och negerkyssar).


Efter en stund på torget bar det av till en av vännerna för o äta gott ute på bakgården. Lite grusigt p.g.a. blåsten men gott var det. Efter maten ombads jag dra ett Zumbapass. Sen bra det även av till vattentornet här i stan o klättra, en verklig upplevelse!


Vidare hade de bokat bastu o pool. som jag så vackert fick uppleva i underkläderna då min stackars blivande maken inte hade upplyst dem om var mina bikini fanns. Nåja, gick väl lika bra ändå ;)

Efter bastubadet var det dags för krogen, jag iklädd Lilla My-utstyrsel.


På bröllopet hade mina underbara vänner sen gjort ett collage åt mig som nu även är inramat.

 


Kommentarer
Postat av: A.

:) :)

2011-09-19 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback