Lurad på pengar

Snacka om att jag ogillar skatteverket just nu! Här har jag suttit sedan februari o trott jag ska få underbara 1500€ i hand i december. Men så kom det nya beslutet som löd ynka 370€.. Sur som en citron bar det av till skatteverket efter jobbet idag för att reda ut det hela. Svaret.. "Inte får du heela summan. Det påverkar bara resten av skatten.." *dumförklara dumförklara* Nåja, är väl bättre än utgångsläget som var att betala tillbaka 70€.

Nu drar jag till gymmet och tränar upp besvikelsen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch :( vad surt.. :( men jo så e de nog tyvärr. Jag väntar också med spänning på mitt! Mannen fick sitt kort redan i måndags... men mitt dröjer tydligen!

2011-09-09 @ 22:05:26
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback