"Vinterklåddin"

Läste gamla inlägg nyss i hopp om att ha skrivit något om när första hårddiskrn gav upp, hittade jag inte men i vilket fall som helst får man nog börja fundera om det inte är datorn som felar. Kan inte vara normalt att avverka två splitternya hårdiskar på 1 år!
Däremot hittade jag ett inlägg där jag skrivit om när jag tog första doppet i havet ifjol, närmare bestämt kring 27.6! Och året innan dess har jag för mig att det var ännu tidigare. Mn håller nog på o bli gammal när man bara drar ut på första doppet mer och mer. Fast i och för sig var jag ut till knäna redan i mitten på maj, så kanske det jämnar ut sig då?! ;)
Blir väl nog att försöka ta sig ett dopp på villan nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: Anka

Alltså he e ju nästan pinsamt att int man ha vari å doppa se na än, förra lördan hadd vi 18 grader i vattne så no e ju he helt ok... kanske man sko måst våg se i kommande helg :D

2010-07-05 @ 14:07:44
URL: http://www.aanxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback