Änka igen

Så lämnades Turbo o jag åter ensamma. Denna gång för lite på tre dagar med destination Norge. Lämnade av Min J för en timme sen, än så länge går det väl helt bra. Men men..

En otroligt oredig lägenhet lämnade ha  efter sig så det får vi väl lov att bita i under dessa dagar. Även ett välfyllt kylskåp och lite godis lämnade han. Sen har jag första säsonge av Charmed att luta mig tillbaka med om kvällarna. Kanske, KANSKE ska vi klara oss!

Synd bara att man inte kunnat arbeta bort några av alla dessa 80 timmar.. Självklart är man ledig till lördagkväll nu.


Kommentarer
Postat av: Anka

Du sku ha följt me om du endå e ledig :)

2010-07-07 @ 18:18:39
URL: http://www.aanxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback