Lyckad dag!

Vilken fantastisk dag det har varit! Den började med att jag var lite (läs MYCKET) trögstartad på morgonen. En rätt vanlig arbetsdag var fortsättningen. Men sen, sen blev det bara bättre o bättre!
  • Jag kom underfund med hur man skulle ställa timern på elstolpen vid jobbet för att få igång det i passlig tid.
  • Jag fick upp mina ursnygga (och skitdyra) gardiner som mommo varit så snäll o sytt!
  • Jag fick min Wii (och min klänning som var ful och för stor..).
  • Idolfinal
  • Hittade "mommos kött" i frysen, nu blir det kalasmiddag!

Det gör inte ens nåt att det fortfarande är två arbetsdagar kvar och sambon spenderar fredagen på julfest! Nu ska jag se om jag dessutom vunnit högsta vinsten på Keno ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback