Bara att hålla tummarna

Klickade hem en dimissionsklänning för en liten stund sen. Får bara hoppas att den kommer fram i tid (och passar!). Sist jag beställde från Ellos var 13.11, paketet sände de iväg 24.11, men sen gick det snabbt... Dock tog jag expressleverans denna gång (om det gör nån skillnad).

Sen råkade jag klicka hem något som tycks bli en julklapp till mig själv (då ingen verkar ställa upp på betalningen). Den har en rätt enkel stavning.. Wiiiiiiiiiiiiiiii :D Black såklart, och många tillhörande spel kommer med också. Tyckte det var för bra deal för att låta bli ;)

Kommentarer
Postat av: Anka

Räcker int e me PS3?? :D fast ja sku å gärna ha en wiiiiii, men ännu så tycker ja att he e onödigt med 2, fast ja kanske ändrar mig nån dag ;)

Får man fråg va e kosta?

2010-12-02 @ 15:33:02
URL: http://www.aanxi.blogspot.com
Postat av: milla

JA Å SKA KLICK HEIM EN WIII :)

2010-12-05 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback