Förlovningspresenten avverkad

Så var min allra första massage över, låg faktikst emellanåt och funderade på vad jag skulle skriva om det. Ibland skulle jag berätta hur otroligt ont det gjorde, för att inom nån sekund ändra mig till att det bara var skönt. Helt beroende på vad massören gjorde just då. Fösrt tyckte jag det gjorde ont när han masserade vid skulderbladen men det var som rena rama smekningen när han väl kom till det riktigt problemområdet, axlar & nacke. AJ! Något jag däremot höll fast vid under hela de 45 minuter som jag låg där var att det kändes aningen obehagligt när muskeln plötsligt gav efter när han tryckte.  Men sådär sist och slutligen var det nog riktigt bra och väldigt behövligt. Kan verkligen tänka mig att åka fler gånger, han rekomenderade även att jag kommer en eller två gånger till inom en snar framtid för att få bästa resultat.
Nu börjar jag dock känna att muskleran (speciellt vid axlarna) ömmar, undrar om jag lyckas ta mig ur sängen imorgon bitti ;)

Tack Min J för en underbar förlovningspresent!

Kommentarer
Postat av: Annika

Sku verkligen vara i behov av massage ja å, meen de e väl bara att knipa ihop o fortsätta eftersom tiden int finns till fö de :)

2009-05-06 @ 07:37:09
URL: http://lantgard.blogg.se/
Postat av: Maria

Fast jag testade det och det funkade inte =S

2009-05-06 @ 10:31:47
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha en bra dag :)

2009-05-06 @ 10:34:56
URL: http://metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback