Ny dag, ny vecka, riktigt bra!

Sitter i skolan och diggar Lady GaGa, nu förstår jag varför jag köpte en musiktelefon *I love*
Väntar för tillfället på M som väntas dyka upp så småningom och sen ska väl även C, som suttit uppe halva natten och jobbat, dyka upp också om nån stund. Idag är en spännande dag, HPV-studien avslutas för min del och jag ska få veta om jag fått vaccinet mot livmoderhalscancer eller om det var tre vanliga hepatitsprutor jag fick. Idag kommer jag även sluta med "knarket", även kallat p-piller av de flesta. Ska bli så underbart skönt att slippa knapra piller mera, bara kroppen inte blir helt upp och ner allt för länge efteråt.

men men, M infann sig nu så vi ska väl börja engagera oss i skolan nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag slutade också med mina piller för snart en månad sen. Ja e vi malmska, nu först på kir avdelning.

2009-03-23 @ 15:49:04
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Jossis

Höh - hoppas du tar ti nå annat då om du kastar pillren. Annars har ni ju snart små miniatyrer som springer runt ;)

2009-03-24 @ 01:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback