Mycket givande morgon

Vi var så många som about 15 personer på lektionen imorse, kan påpekas att det är två klasser så vi borde väl vara kring 50 stycken egentligen. Duktiga studerande som vi ville vara så försvann nästan alla från vår klass (som orkat släpa sig upp imorse) och började uggla i datasalen istället och svettar oss genom ännu några arbeten vars deadline är alldeles för snart. Helst skulle jag nog forsatt tryna i sängen och sova några timmar till om jag hade vetat att lektionen inte var obligatorisk. Utan motivation och självdisciplin (de lämnade hemma under sängen) så får jag ändå inte så mycket gjort på våra arbeten. Här passar det att citera en klasskamrat:

"fattar int varför jag int sovd nå länger å skippa de första lektionerna idag!! med tanke på att jag inte sitter på lektion utan här!"
- Sofia -

Hur som helst, snart börjar maten äntligen serveras. Underbart! Är vrålhungrig. Sen ska jag passa på att banta ner de 20 sidorna om mod till ynka en halv sida. Kommer gå ypperligt bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

Sen då ni ha flytta hem igen så ska ja kom å hälls på dej, så ska du få hjälp mej lite med bloggen. Har int orken eller lusten att klur ut va alla koder betyder :D Går lättan att du visar så kan ja sen, visst e ja smart? :P

2009-03-11 @ 18:54:01
URL: http://ankka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback