Vad är ni för några?

Ibland undrar jag verkligen vad det är för filurer som besöker min blogg. I Live Traffic Feed hittar man flera som kommit rakt till min blogg från Finlands alla hörn, likaså från Sverige och väldigt ofta även från andra länder. Sen är det även rätt kul att se hur vissa hittar hit genom att söka på alla möjliga ord på Google.

Idag fortsätter värmeböljan, Michael Jackson är död och hör och häpna så ska jag jobba även idag.
Nu äta lite morgonmål och sen bege sig ut och gräva efter mask till helgens bravader* och sen försöka få lite mer färg innan jobbet kallar.


* som går ut på att bosätta sig med mommo och hennes väninna på villan och sitta på bryggan och meta mörtar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha =9 Fast jag vet inte om det kommer bli så väldigt mycket problem med honom, han är 12 veckor nu och är inte ett dugg nafsig, har inte haft sönder något och är bara en riktig lite gosegris =)

2009-06-26 @ 11:43:19
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Annika

VEM vill meta mörtar???? :S gör ni nå me dem eller släpper ni tibax om ni får några?

2009-06-27 @ 17:06:29
URL: http://lantgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback