EP & T2

Idag fick vi veta var vi ska vara på praktik i vinter. Är väl inte 100% ännu, vissa var nissnöjda och så kunde man väl möjligen ändra sinsemellan under veckoslutet. Sen meddelar Läraren vilka som kommer vart till sjukhusen så då borde det bara spikat sen.
Jag ska få den stora äran att vara på EP före jul (och en vecka efter nyår), sen bär det av till T2. Båda är då belägna vid VCS. Tyckte annars det var något bekant med EP, hade för mig att jag varit dit när **** låg inne men de visste inte vad felet var. Kollade upp på VCS hemsida och EP är infektionsavdelningen... Jo nej, passar fin fint att lägga en hypokondriker (lindrigt, men om jag sticker mig på en nål vete gudarna vad jag kan få) på praktik där bland HIV, tropiska sjukdomar, smittsamma diarrésjukdomar m.m. Nåja, på ett sätt låter det ganska spännande också, och inte kan de väl utsätta mig för de allra värsta och farligaste patienterna på plats?! Sen T2 vet jag inte om det låter så jätteintressant, men kan väl vara bra med något lugnare efter att ha varit utsatt för diverse allt möjligt innan.

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria Sundkvist

haha..låter ju trevligt men nog har vi också en hel del hos oss på T3

2008-09-04 @ 13:52:11
Postat av: Johanna

Nååh, ja klara ju att va inlagd där, så säkert ska du klar att jobb där ett tag också ;) E int så stor avdelning, kan nog säker va helt OK :) Mycke pickas lär e ju va, definitivt.. o_O

2008-09-04 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback