Tävlingstent

Hmm... deltar i "So you think you can blog?!" och läste nyss att det ska vara minst ett inlägg per dag från och med att tävlingen börjar på måndag annars blir man utröstad. Borde bli lite knepigt för mig eftersom de två kommande veckorna går i tenternas tecken. Men vi får se, jag brukar inte ha väldens bästa disciplin och inläggen brukar bli ovanligt många under såna här veckor. Fast å andra sidan så är jag tvungen att klara den ena tenten på första försöket och den andra på allra senast andra försöket. För sen är jag i Paris och därifrån tänker jag inte komma för att skriva tent. Den tredje och sista tenten är det inte ens inlagt mer än ett tillfälle så den blir det som det blir med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback