So you think you can blog

Jaa.. läraren hade som tur en tandläkartid så jag fick chansen att pusta ut lite här mellan nu. Ska fixa lite på sista pararbetet medan jag väntar på att få fara till jobbet.

Och som jag redan nämnde är jag med i "So you think you can blog" och imorgon kommer min blogg vara en av finalisterna hos Karsten så om ni är snälla skulle ni väldigt gärna få rösta på mig ;) Bloggarna kommer upp kl. 00:00 inatt. Här finns tävlingsreglerna och här finns lite om vad som är en giltig röst.

Tack på förhand :)

Kommentarer
Postat av: Anka

Man ska allti va envis ;) Måst kom å hälls på er nå sen då ni fått hem hunden... men e får gå lite tid så han får vänja sej i lugn å ro :)

2008-05-14 @ 18:12:45
URL: http://ankka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback