Fysiologi

Usch, nu är jag helt virrig av allt fysiologi. Har frågat J tre gånger sen han kom hem om han ska cykla imorgon och varje gång har jag varit säker på att det var första gången jag frågade. Nåja, men nu har jag skrivit ner det så ska försöka minnas nu att han ska cykla. Annars så hoppas jag det börjat fastna nånting, känns inte så men jag har svårt att veta om jag lärt mig något innan jag sitter där med tenten framför mig. Svår kurs men finns inte så mycket mer tid att läsa nu så bara att hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: anna

no finns e tid bare man tar se till, man gått prioritet ;) nämen ja plugga it na igår täfö så!

2008-05-14 @ 06:19:16
URL: http://youknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback