Praktiktänk

Ååh, vilka härliga veckor de två sista praktikveckorna blir. Har suttit och räknat ut timmarna/vecka för listan jag har såhär långt, och om jag arbetar som det är tänkt fram till v.10 kommer jag har 319,5 timmar av 372 totalt. Vilket betyder att de två sista veckorna är ca 26 timmar var, vilket i sin tur betyder tre stycken åtta timmars dagar. Härligt härligt!
Fick även veta av en klasskompis att de tre timmarna vi är i skolan på ett seminarium som hör till praktiken räknas som åtta timmar. Alltså behöver jag inte till C & C efteråt som jag trott. En ledig kväll poppade upp. Och i slutet av denna veckan kommer mina nattskiften, det ska sannerligen bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback