Nattliga bravader

God morgon! Känns knasigt att vakna 14:30 och veta att man bara sovit sju timmar. Tur att jag fick ca två timmars sovande strax före jag for igårkväll, annars hade det nog varit omöjligt att orka natten. Gick rätt bra i början, men där mot en 02:30-tiden började nog både huvud och ögonlock bli lite tunga. Men tror int jag kyckades slumra till förrän en 06:30. Tacka Gud för tv 4 med sina nattliga program som höll oss vakna. En natt kvar då, handledarn sa att andra natten brukar gå lite bättre så får se då. Kände mig i vilket fall som helst duktig som lyckades hålla mig vaken 24 timmar nästan i sträck.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Dom har en tävling varje månad så är bara att gå dit o tävla! ;D

2008-02-01 @ 14:00:04
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback