Äckelreklam

Snart bär det av till jobbet, äntligen. Har suttit sedan 10:30 och längtat, lördagen var ändå inget vidare när J for så tidigt. Han ska flytta hela dagen åt sin mommo, stackarn kommer vara helt slut när han hämtar mig ikväll.
Läste tidningen, skolorna med sina reklamer börjar dyka upp sådär smått. Stackars ABIn som ska söka vidare, måste medge jag fick obehags- och äckelkänslor av dessa reklamer. 2007 var en hemsk vår, man skulle inte bara ha huvudet fullt av kunskap inför skrivningarna, man skulle även veta vart man ville till hösten. Jag har accepterat att jag studerar till sjukskötare, även om jag är ganska säker på att det inte är helt rätt. Men okar bara inte med en helvetesperiod igen av ovetskap. Så det får vara som det är. Lycka till ABIn och hoppas ni hittar rätt i det stora skolträsket.

Kommentarer
Postat av: nea

bra att e finns andra å som e osäker:D

2008-02-09 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback