Hes kråka och rinnande ögon

Haha, nya fenomen i vår långa sjuktid. Först och främst har halsontet sökt sig neråt så nu går vi på hostmedicin istället för halstabletter. J har lyckats få ögoninflammation så nu droppas det hit och dit. Nina själv har bara lyckats tappa bort rösten. För tillfället låter det som jag skulle viska fast jag talar fullt normalt. Kul! Ska ta och slänga i mig en kopp varm oboy, igårkväll hjälpte det lite.
Införskaffade äntligen min studentmössa igår, tog länge då man har så litet huvud. Bara lyran kvar nu så är man klar att bli student.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du sliskat J i ögonen? :D
E låter nog som ni har laga er ordentligt sjuk, tur att JAG int ji drabba!

2007-05-08 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback