En dröm som gått i uppfyllelse

Testa nyss studentmössan igen men håret ungefär som jag tänkt ha det sedan. Kändes konstigt att se sig själv i mössan, den mössa som jag drömde om att få när jag var liten men som jag aldrig trodde jag skulle klara av att få. Nu står jag här, om mindre än en månad blir jag student. Jag klarade det faktiskt, är så stolt över mig själv att jag orkade och stod ut. Ibland kändes det verkligen hopplöst när man blev underkänd i ett prov eller när man var överhopad med läxor. För att inte tala om när man skulle läsa och satt i salen och hade black out. Men nu är det över. Så härligt! Och ofattbart. Jag, Nina, har faktiskt klarat studenten!

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback