Tristesslista

Kidnappade en lista av Wysteriia sådär för att göra bot mot tristessen av att vänta hem J.

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17.
Emma Hem
40. Johan N.
37. Jessica Hem
36. Jessica
48. Kati
35. Jannike
24. Fonectan finder
66. Natte
72. Pappa heml.
54. Malin H.
21. Faster

F: Har du pussat nummer 72?
S: Antagligen nån gång när man var liten..

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Kanske när hon var med på de första träffarna med J :)

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Möjligtvis i helgen

F: Är nummer 54 söt?
S: Njää.. sådär 25 år äldre än mig..

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Minns inte, borde jag det?

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Blev vänner i lågstadiet. Numera en av mina bästa vänner :)

F: Gillar du nummer 21?
S: Jodå, hon fixade ju jobb åt mig ;D

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Nej, han sitter i milin för tillfället har jag för mig :/

F: När såg du nummer 72 sist?
S: Hmm.. förra fredagen kanske det var.

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Många gånger, vi bar bästisar dagis-högstadiet

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Aldrig skulle jag tro, eller träffar man söktjänster för mobilnummer?

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Njaa, vänner är vi i varje fall :)

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S:

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: På vilket sätt? Kind of nasty I think...

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Angående funktionärsjobbet.. Dock två år sedan jag sett/talat med henne..

F: Känner du nummer 48?
S: Ja, brukar man inte känna de som hör till vännskapskretsen då kanske? :D

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Jodå

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Dom har aldrig träffats såvitt jag vet

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Aldig riktigt känt henne..

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Jag vet faktiskt inte, hon har väl nån på G ;)

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej!

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Gick i samma lågstadie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback