Om jag lovar vara aktiv, lovar ni att läsa och kommentera!

Nu ska jag banne mig börja bli aktiv här igen! Har ju ändå nästan inga lektioner alls i skolan och studenten orkar jag inte tänka på ännu på ett tag. Så om jag lovar vara aktiv, lovar ni att läsa och kommentera då?!

Imorgon bär det av in till Vasa på studiebesök, Hanken - VYH - SYH, that is!

Usch, saknar min sötunge, fast han kommer imorgon <3. Känns lite tomt sedan han for imorse, han är så underbar, min fästman. Och idag är det 23:e, vilket innebär att det är 24:e imorgon, alltså 26 månader med min sötis och förlovade i 8 månader  <3 Snart flyttar vi också:D Shit vad underbart!


Kommentarer
Postat av: johanna

jamenvisst lovar vi! :D nå, iaf jag xD

2007-01-25 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback