Mitt ABC

Lång dag idag, kom i säng alldeles för sent och telefon pipade alldeles för tidigt. Hittade inte busskortet, dit for 3? till busshelvetet, skulle väl inte göra så mycket om det inte var för att jag har över 20 resor kvar på det där kortet som btw slutar funka i sommar. Annars då? Fattade faktiskt matten idag! Ingen Jonas här eller på msn ännu på länge. Imorgon ABI-möte, dit for min shoppingdag. Och hur sjutton ska jag komma mig in till stan? Får väl bli kvällens problem det. 

Kan bara inte hålla mig borta från dessa förbannade listor.

A is for age: 19
B is for booze of choice: Massor
C is for career: Ingenjör kanske
D is for your dad's name: Krister
E is for essential items to bring to a party: Gott humör
F is for favourite song at the moment: Bleak feat Ana Johnsson - Fate
G is for favourite game: HOMM
H is for home town: Malax
I is for instruments you play: Inget
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt
K is for kids: En liten söt pojke
L is for living arrangements: Hemma, men inte länge till
M is for mother's name: Helena
O is for overnight hospital stays: Inga
P is for phobias: Ormar är inte trevliga, men inte skulle jag kalla det fobi
Q is for quotes you like: ?
R is for relationship that lasted the longest: Nuvarande 2 år, 2 månader, 8 dagar... och räknar ännu
S is for sartorial style: Det som ligger framme, eller nå ditåt
T is for time you wake up: Oftast 11
U is for underwear: H&M
V is for vegetables you love: Morot
W is for weekend plans: Mys, krog, mys
X is for x-rays you've had: 2? på tänderna
Y is for yummy food you make: Potatismos med tillbehör
Z is for zodiac sign: Stenbock
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Den som vill och orkar
Ä är för älsklingstrend: Den var bra...
Ö är för en önskan just nu: Att det är april

Kommentarer
Postat av: Anka

Vet int va de e me dessa listor, så fort man ser en så ska man göra den. Å sen så måst man ju ladd opp den nånstans :D

2007-02-02 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback