Halva veckan kvar nu

Ungefär halva veckan gått nu då, ABI-dagen börjar se ut som nånting så småningom nu. Mest sångerna som ska läras in kvar, resten börjar vara klart. Första moddeskrivningen på fredag, och engelska hörffen på tisdag. Nu börjas det igen. Annars finns det inte så mycket att berätta just nu, matteprovet i måndags sket sig totalt. Fick totalt black-out hur man skulle räkna. Sötisen har man fått vara med, vi gick på stan i måndags, hittade ett bälte, en t-shirt, 4 koppar och 4 fat från Indiska. Sen Partylite på kvällen och dit for 26€ som säkert skulle vara behövda nån annanstans. Speciellt efter shoppandet på dagen.

Kanske man skulle börja hoppa i duschen snart innan min hottis kommer, annars kommer väl han med och då tar allt dubbelt längre.

Bara 1 vecka kvar nu!


Mina koppar
Kopparna från Indiska, dom hade paketerat faten så bra så jag tog inte upp dem nå.


Till min prins
Fixade den här till min prins igår <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va händer om 1 vecka då? :P

2007-02-08 @ 19:01:04
Postat av: Niini

ABI-dag, kryssning, sovmårnar (tills e ska böri läsas)

2007-02-09 @ 11:46:47
Postat av: Anka

Ere Åbo-Sthlm eller Hesa-Sthlm? :) Så stackas Jonas får int kom me na tå eller...

2007-02-09 @ 23:07:26
Postat av: Niini

nee, Jonas lämnar no hemma å jobbar:) åbo-sthlm ere väl eftersom vi ska me buss ner ti åbo:P

2007-02-10 @ 13:32:10
Postat av: Anka

Just, så ni hinner spring i Sthlm o shopp lite då å :P om int ni e i allt för dålit skick ;)

2007-02-10 @ 14:50:56
Postat av: Anonym

Alltså ere nästa helg ni far eller mitt i veckan?

2007-02-10 @ 18:46:42
Postat av: Niini

Int tar vi iland nå så att vi springer nånting... e no bara festa hela natten lång på båten:P

Vi far kommande torsdag:D

2007-02-11 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback