En lång Torsdag

Nu har man suttit här i en och en halv timme ungefär, och vad har man fått gjort? Inte ett skit, har bara surfat runt. Snart dags att gå ner och börja fixa till lite mat och sen skolan. ABI-möte idag igen, dit for som sagt mitt shoppande. Men jag får i alla fall träffa min prins <3 Så blir det väl att gå på stan imåron då istället. I hälgen ska vi bara mysa, mysa, mysa fredag och söndag, på lördagkväll blir det väl en krogrunda för att fira att jag har fyllt (för en halv månad sedan) men vad kan man göra när man inte hade tid eller lust tidigare.

Blir en lång dag det här, skola till 15 och sedan ABI-mötet som säkert håller på till nån gång efter 17. Men sen ska jag fara till sötisen, krypa opp i hans famn och kura ihop mig där och bara myysa.


Lite omgjort  Lekte lite i photoshop

Lekte lite i photoshop igår :)

Kommentarer
Postat av: Ahvenan_ på berusad :P

Jag vet int om jag kan kommentera själva bloggen... men bilderna va snyggt gjorda ;P

2007-02-01 @ 11:01:42
Postat av: Anka

Å imårron så kan de kom regn, rolit att gå på stan då :P

2007-02-01 @ 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback