16-årig TopModel

Han kom hem strax efter att jag skrivit inlägget *wihi* Och nu har jag avklarat dom sista 40 sidorna för idag. Snart bär det av hemåt, sötisen ska bara laga klart nå papper först. Sen  ut i det alldeles för kalla vädret, iväg mot den varma sköna tv-soffan och sängen. Kommer det något sebart på tv ikväll?

Jag fick just konsaterat att man bara behöver vara 16 för att komma med i TopModel. Hur sjutton kan dom ha det så? En 16-åring är ju bara barnet ännu. Det jag sett av TopModel är inget som jag skulle vilja att mitt 16-åringa barn sysslade med (om jag skulle haft något). Jag menar nyligen hade dom ju nakenfotografering, är ju pedofili att fota en 16-åring naken? Dagens modellvärld är sjuk, hoppa av lskolan/vara där extremt lite och bli modell när man är <16 och när du sedan är 25+ är du utan jobb p.g.a. att du hoppat av skolan och är för gammal för att fortsätta modelandet. Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback