Utmanad

Blev utmanad på x3m-communityn av Ammi och Anka.


REGLER: Kopiera detta och klistra sedan in på din sida. Svara där efter ärligt vad du tycker om artisterna/banden. När du är klar, skriv ner en ny artist eller band längst nere på listan som nästa person som får listan får skriva sin åsikt om (Så listan kommer växa ständigt för varje person som får den). Utmana sedan 6 nya personer.

Britney Spears: Helt bra! Folk borde sluta tracka ner på henne.

Darin: Helst inte

Gwen Stefani: Ok

Tokio Hotel: Aldrig hört nån låt av dem så kan inte säga så mycket.

50 cent: Vissa låtar går, är dock inget riktigt fan.

Linkin Park: Senaste skivan är bra i alla fall

My Chemical Romance: Minns inte om jag hört nån låt, antagligen har jag utan att veta om det. Med andra ord inte speciellt intressanta.

Eminem: Nån enstaka låt går, men inte är han så bra.

Black Sabbath: Det jag hörde i högstadiet räckte gott och väl till.

Justin Timberlake: Ok

Mika: Ok

Ebba Grön: Lyssnade förr, men är ett ganska bra tag sedan senast.

Muse: Har hört en låt men kan väl inte riktigt påstå att jag diggade den.

Dir en grey: Pass.

Phantasmagoria: Pass.

Rentrer en Soi: Pass.

Anti Feminism: Pass.

Miyavi: Men kom igen, nån man hört?!

The Ark: Ok

James Blunt: Ok

Papa Roach: Finns nog betydligt bättre.

Green Day: Vissa låtar är helt ok

Billy Talent: Nej tack.

HIM: Tja

Cradle Of Filth: De få låtarna jag hört tackar jag nog nej till.

Mötley Crüe: Nej.

Good Charlotte: Jodå, dessa går att lyssna på.

Evanescence: Ok

Taking back sunday: Pass.

Silverstein: Pass.

Weird al yankovich: Pass.

Björn Rosenström: Från och till kommer hans låtar ur högtalarna. Länge sen sist.

Summoning: Pass.

Sonata Arctica: Nån gång för länge sen..

Rammstein: I ett svagt stadie av mitt liv lyssnade jag rätt mycket på dem.

Scooter: Nej nej.

The Rasmus: Helt bra ännu, var mina idoler när jag var yngre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback