Vem knaprar på min dörr?

Förkylningen börjar ge med sig, det är ju bra till skillnad från vädret som är allt annat än bra...

Kommer att bli en lång dag dethär känner jag på mig. Ska ut och leta studentklänning med mamma på eftermiddagen, vi lär ha väldigt olika funderingar så blir väl en del sura miner där antar jag. Sötisen är i skolan till 18 och sedan far han och hans mamma till hans mommo som vanligt. Så honom får man inte se förrän en 20-tiden ikväll :/

Nån var nyss och donade på med vår dörr tror jag, lät som de gjorde något med namnskivan på dörren. Kanske borde gå och kolla, man vet ju aldrig ifall de har tagit bort min hemgjorda lapp för att jag inte anmält via nån skitlapp att jag flyttat in. Tyckte det räckte med att jag skickade ett mejl till disponenten, som inte behagat svar heller så då får de väl skylla sig själva tycker jag.. Jävla underligt system de har här med postlådor, lappar och böter. Eller om de bara varit snälla och lagat dit äkta bokstäver. Nå, återstår att se sedan när jag går ut.

Nu ladda datorstackaren innan den dör :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad va e som hadd händ nudå?

2007-04-10 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback