Var är mina pengar?!

Vad gör man uppe såhär tidigt igen, usch och fy och blä. Om man ändå hade förstånd att sova. Tänk bara på den gamla goda tiden då man lätt sov till 12 om mornarna. Numera är man glad om man lyckas sova till 10. Jaja, finns säkert att göra idag så man får tiden att gå till J kommer hem. Ska en sväng runt 14-tiden på koll i undersökningen jag är med i. Ska trycka upp kontoutdragen i ansiktet på dem så du får se med egna ögon att jag fan inte fått några reseersättningspengar. De borde ha kommit i juli 2006, är ett år sedan det snart! I och för sig så blev det ett fel i kontonumret mitt, men felet gjorde att det inte ens var ett kontonummer längre. Men nu sitter finnarna i Tampere på sina feta rövar och inte kan erkänna att de inte rett upp det och betalat igen, till rätt kontonummer. Neej, neej, vi har nog betalat. Konstigt då att inga pengar har kommit på mitt konto, börjar vara nog så trött på det här nu, handlar om ca 80? så jag skulle väldigt gärna få dem, tack!

Nåja, ta ett varv domino nu och sedan ska vi se vad man hittar på att fördriva dagen med...

Kommentarer
Postat av: Anka

Va ere som dö ska ha reseersättning för riktit?? :)

2007-04-23 @ 13:09:51
URL: http://bloggen.fi/aanka
Postat av: Nina

Att ja ha komi från malax/petalax ti stan för hede... men e sir dåligt ut :/

2007-04-23 @ 15:11:07
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback