Trojaner

Usch, känner mig stressad av att sitta på nätet nu. Norton har hunnit varna för/stoppa två trojaner på två dagar redan. Kan ju inte vara speciellt hälsosamt för vår stackars dator precis :/

Affären ringde idag, inte en enda röd 34 i hela europa. Däremot en brun hade de fått så jag for dit och testade den, alldeles för brunt blev det på mig dock. Så slutade med att deras sömmerska ska ta upp 36:an i axlarna och lite i sidan. Så får jag min klänning i alla fall :) blir bara 20? extra också så det är inte så farligt jämfört med om man skulle fört den till en separat sömmerska. Och Anka, den var från Dopp...

Undrar vad grannarna pysslar med?! Låter lite som när man var liten och sa något med öronen under vattnet när man satt i badkaret. Jaha, nu tystnade det. Jag som tänkte börja luska ut vad det var... nåja, går väl och äter lite nybakad chokladkaka istället då. Sötisen kommer typ inte få något, har nästan ätit halva redan och han kommer hem först om 1h... Men men, sucks to be him ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback