Så hopplöst...

Folk överallt bara klagar att de inte orkar fara till jobbet, skolan, praktiken. Varsågod och byt med mig! Skulle mer än gärna sticka iväg på lite praktik, vem vet man kanske får sommarjobb där sedan. Eller jobba, oj lyckos den som får jobba säger jag bara. Jag skulle t.o.m. kunna fara tillbaka till skolan bara för att nu ha nånting att göra.
Ingen har hört av sig ännu angående något jobb, varken positivt eller negativt svar. Börjar verkligen kännas hopplöst det här nu. De delas ut till höger och vänster åt alla andra känns det som, min kusin har två... Jag har inget...

Kommentarer
Postat av: Anka

Men ha dö sökt ti butiker som att plock opp i hyllorna o sitt i kassan? Vet att Euromarket iaf ha sökt folk att ha i kassan o plock i hyllorna...

2007-04-27 @ 10:32:50
URL: http://bloggen.fi/aanka
Postat av: Nina

hmm.. joo.. int just dit men jaa.. ska försöka :P

2007-04-27 @ 10:35:32
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback