Ouch, mina stackars fötter :/

Jag är slut, så otroligt slut i fötterna. Sprang på stan med moder från 14-17.30 ungefär i (halvbekväma) högklackat. Ouch! Nåja, men vad skulle jag veta att vi skulle yra kring halva stan, trodde vi bara skulle till H&M. Fick i alla fall studentskor köpta, dom är så underbara. Har tryckt upp en bild på dem i bilddagboken. Så nu är det bara mössan kvar så borde outfiten vara fixad. Frissan också förståss, men det fixar jag på måndag när jag far och klipper mig. Ska fundera med henne om jag möjligen skulle laga slingor i en eller två nyanser ljusare än själva hårfärgen. Men men...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också sprungit på stan ikväll, i (halv)obekväma klackaskor, fyfan vad mina fötter e sjuka! Ska ta mig an projektet med matchande skor imoron, önska mig lycka till! ;)

2007-04-13 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback