*kram kram* Kati ;D

Jobbigt internet vi har, vill bara disconnecta när jag ska börja surfa. Men Jonas får nog surfa på bäst han vill.

Festen igår blev riktigt lyckad, tror nog folket hade trevligt. Jättefina saker fick vi av alla också, speciellt tavlan på oss två. Måste nog göra om det nån gång :D Och inte har vi fått något klagomål från grannarna heller så då är väl väggarna festsäkra kan man anta, för högljudda var vi nog skulle jag gissa. Ska ladda upp lite bilder senare också.

Ikväll ska vi bara ta det lungt, Jonas har varit lite krasslig senaste dagarna och imorse vaknade jag med sjuk hals också. Ska se om Filmtown eller Makuuni har upp så man skulle kunna hyra en film, alla våra filmer är såklart i Malax ännu. Nu ska vi fara ut efter lite påskris så jag får nån användning av fjädrarna jag köpte.

Kommentarer
Postat av: Kati

Pusspuss, Nina. :D

2007-04-07 @ 01:10:02
Postat av: Sara

Har ni häxa nå idag då?
Jepp, va en riktigt trevlig fest :) kan vi göra om ;D

2007-04-07 @ 12:39:56
Postat av: Niini

nöö:O å int hadd nain påskhare komi än heller då vi kom ti mlx :/ :P

bara andi sku kom hem nu å klag på allt godis an fått som an int gillar så man får nå sånt;D

2007-04-07 @ 15:07:26
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Sara

He va som fan. Har an leverera nudå?
An hadd nog värpt nå åt mig :D
Fick dessutom va chaffis åt syrran å hennes barn, för hon hade festat vilt igår. Så då tjäna ja nog ihop lite godis å :D

2007-04-07 @ 16:57:09
Postat av: Niini

Nepp, och snart ska vi fara hem tibaks så e nog bäst att han snabbar på nu :D
Hör du ha fått ihop en del idag då;) kan iaf vara glad åt att vi nästan fick hälften av andis godis... an he så härligt kräsen :P

2007-04-07 @ 17:43:39
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback