*atjoo*

Usch, känner mig riktigt nere nu p.g.a. förkylningen.Trött som bara den är man, orkar ingenting alls. Huset ser ut som ett bombnedslag, disken svämmar snart över och ingen av oss har någon som helst ork att göra något åt det. Känns nästan lite som att hela påsken farit åt skogen när man är förkyld. Fast igår var det skoj ändå, var ute och cruisade med Jonas, Dan och Kesti. Tror de försökte känna sig unga igen, talade hela tiden om att nu känns det som gamla goda tider, sånt här gjorde vi alltid förr o.s.v. Stackarna ville inte inse att de börjar vara stora ;P Kul var det i alla fall, lekte drogade då nån körde förbi för att se om nån skulle ringa farbror polisen, körde 10 km/h när nån kom bakom oss, bara sådär annars körde som värsta nybörjaren. Länge sedan jag skrattat sådär mycket måste jag medge! Ganska kul gäng de där tre :D

Läsa klart Allas nu och sen kanske man börjar få lite mat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du börjar nog bli värsta hemmafrun nu då du börjat läsa Allas :D

2007-04-08 @ 17:52:30
Postat av: Sara

bloggen vägrar lägga ut mitt namn :O

2007-04-08 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback