Turbo -

Julafton den 23:e

Var en sväng på stan idag och kikade in i djuraffären mest för skojs skull. Såg att de hade fått in Hurttaselar så det var nog bara att taska upp till morföräldrarna där Turbo var medan jag gick på stan.
När vi hade betalat för selen konstaterades det att stämpelkortet var fullt så jag skulle få något värt 6€. Och istället för att krångla till det och dra av från den redan betalade selen så tog jag även ett nytt halsband, för det har behövt ett bra tag redan. I väntan på att karln bakom kassan skulle knappa in och säga det slutgiltiga priset sa jag åt Turbo att det blev rena rama julafton för honom nu. Vilket osökt fick han i kassan (som råkade vara ägaren) att tänka på att Turbo kunde få en julklapp från dem också. Så när vi kom ut ur affären var vi även lite hungodis rikare (nån sorts stång av komage). Och det hörs tydligt vilken av sakerna som blev herrns personliga favorit ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0