#bloggträff14

Eftersom våra lördagsplaner ändrades sådär i sista minuten så bestämde jag mig för att haka på bloggträffen vid Ylikiva idag. Det var Maria och Ida-Marie, grundarna till Finlandssvenska bloggare på Facebook, som ordnat bloggträff i fyra städer samtidigt. Fanns en del kända ansikten på träffen men också en del nya. Väldigt kul evenemang och många intressanta diskussioner blev det.
 
Själv var jag en dåligt bloggare och tog inga foton, det gjorde däremot andra och här finns ett axplock av foton från några av de som deltog i Vasa. Foton finns också på bl.a. Instagram under #bloggträff14.
 
Sofia
Maria
Simone
Jenna
Christina

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var trevligt att träffas! :)

Svar: Ja, visst var det de :)
Niini

2014-10-25 @ 18:49:12
URL: http://sofiaahlskog.com
Postat av: TIDSTJUVEN

Jag är jätteglad att du hakade på i sista stund! :D Det var verkligen alldeles för länge sedan vi träffades senast. Det måste ju ha varit på något bloggevent för flera år sedan?

Svar: Det var verkligen jättelyckat event! :) Ni e duktiga som vill hålla i trådarna. Jo, det var nog ett bra tag sen så det var verkligen dags för återträff :)
Niini

2014-10-26 @ 12:39:08
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback