En spira i öknen

Längesen sist men sommaren har kommit emot med ljuvligt väder i flera veckor och däremellan har det varit full rulle med Eddi och husbygget så bloggtorkan har varit i stil med Saharaöknen.
Jag vet inte heller riktigt vad jag ska skriva om, mitt bloggande har alltid gått i vågor vars toppar varit när jag känt att jag haft mycket att ventilera och berätta om vardagen. Sen E kom har vardagen varit otroligt händelserik (kan det vara annat med en liten bebis vars utvecklig är enorm från dag till dag) men blogginläggen har uteblivit då jag inte riktigt kan komma fram till hur mycket jag vill skriva om och visa bilder på honom. Likadant har jag inte kunnat bestämma mig gällande husbygget och fotograferingen har bara annars lämnat på släp då mitt fotograferande numera är ganska centrerat till Eddi.
 
Jag klurar ännu.. Men något ska säkert dyka upp för jag känner att med hösten och mörkret på intågande så kommer blogglusten säkert öka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback