Buzzador: Ostohyvitys

Har fått chansen via Buzzador att prova på tjänsten Ostohyvitys.fi där man kan samla bonus på sina köp via internet. Vid första anblick såg det jättebra ut, fanns massor med onlineshopar som var med. Hur mycket man får tillbaka varierar kraftigt, vissa har en skilld summa (ex. 50 cent) andra har en viss procent att köpesumman (ex. 2%, 10%). Så nu är jag registrerad o bara jag hittar nånting jag behöver så ska jag slänga iväg en beställning!
 
 
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. Jag tycker Buzzador är ett superbra sätt att få prova på nya saker. Om du också vill bli medlem kan du registrera dig här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback