Blixtar o dunder

När jag ser på det fin fina vädret idag är det nästan så jag tror jag drömde senaste natt. Blev ingen vidare sömn då jag först o främst hade planer på att sitta uppe o vänta på maken som var på svensexa. Vakna kl. ett på soffan, somna om o vakna igen kl. tre för o förflytta mig i säng.
 
Vakna med buller o bång halv fyra för o bevittna det värsta åskväder jag varit med om på länge. Det gick sådär åtta blixtar på en knall, lite svårt att avgöra var det befann sig med andra ord. Så där satt Turbo o jag i soffan o visste inte riktigt vem som hade skrämt upp vem tills husse kom hem 5-tiden.
 
Läste tidningen kring kl. 6 för o ta en liten tupplur mellan 6.30 o kl. 9 för att sen gå ut med en stycken hund med lösskit. Det var min natt det. Nu ska det ställas i ordning för att fara på konfirnmation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback